Hey! We're going to Kenya and Malawi! - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Sanne Wit - WaarBenJij.nu Hey! We're going to Kenya and Malawi! - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Sanne Wit - WaarBenJij.nu

Hey! We're going to Kenya and Malawi!

Door: sannedance4life

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 Maart 2011 | Nederland, Hellevoetsluis

Ja, ik kan nu dan toch met zekerheid zeggen waar we heen gaan; Kenia en Malawi. Niet één, maar twee landen gaan wij met dance4life bezoeken.
Ik zal even een korte samenvatting van de reis geven;
Reisgezelschap zal bestaan uit 3 mensen van dance4life, 2 prijswinnaars van radio538, Barry Paf en dan Eline en ik!
Vandaag hebben we een soort infosheet gekregen, allerlei informatie over de dingen die we gaan bezoeken, super gaaf klinkt het allemaal. I'm so excited!
Maar ook de voorbereidingen maken vorderingen, dat is natuurlijk wel nodig aangezien het 10 april al gaat gebeuren.
We zijn aan het kijken of we nog safaribroeken hebben, andere zijn we aan het lenen, donderdag prikken halen, allerlei pilletjes halen en bovenal gezond eten!
Vandeweek krijg ik nog een mailtje over eventuele inzamelingen nog, daar verwacht ik jullie natuurlijk allemaal aan mee te participeren!
Maar wat ik nu al weet is dat ik op 10 april vlieg naar Nairobi, Kenia.
12 april vlieg ik naar Lilongwe in Malawi en 18 april ben ik dan weer thuis.

In Kenia ga ik naar (wat ik tot nu toe weet) Dance4Life Kenia bezoeken, nog een beetje mysterieus maar volgende week kan ik jullie daar vast meer over vertellen!

In Malawi gaan we het project NOVOC, Network of Organisations for Vulnerable and Orphaned Children, bezoeken. Het NOVOC is een prachtige instelling die met slechts 40 vrouwen 2520 kinderen opvangt! Zij geven hen een opvoeding die hun aan hiv/aids overleden ouders hen niet meer kunnen geven.

Verder hoop ik jullie in de loop van volgende week nog veel meer te kunnen vertellen, maar voor nu hou ik het eventjes gezien, want te tijd om lekker voor te slapen heb ik nu nog!


  • 16 Maart 2011 - 21:31

    Hanneke:

    Hoi Sanne,

    Wat spannend allemaal!
    Nu gaat het toch bijna echt gebeuren.
    Veel plezier met voorbereiden voor deze super leuke reis!

    Succes, kus van je tante.

    Oja, volgens mij heeft iris hier op zolder ook nog 2 tanzaniabroeken liggen, je kan ze even komen passen als je nog wat zoekt.

  • 22 Maart 2011 - 14:35

    Nikki:

    Spannend hoor liefie!
    Het is al bijna zover.
    Je bent een kanjer dat je het gaat doen en dat je het allemaal bereikt hebt.

  • 29 Maart 2011 - 06:25

    Hedi:

    Hoi Sanne,

    wat spannend allemaal hè, we zijn druk bezig de zolder aan 't opruimen, dus ik denk dat we heel wat hebben voor je inzameling o.a. de babykleertjes van Niek en Eva, daar moet ik nu toch echt eens afstand van doen en dit lijkt me een heel goed doel!!
    Heel veel plezier met alle voorbereidingen!!

    XXX tante Hedi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellevoetsluis

Sanne

Samen met dance4life ga ik op projectreis naar een tot nu toe nog onbekende bestemming! In deze blog hou ik jullie allemaal op de hoogte!

Actief sinds 08 Feb. 2011
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 12644

Voorgaande reizen:

10 April 2011 - 18 April 2011

Projectreis dance4life

Landen bezocht: