The first step - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Sanne Wit - WaarBenJij.nu The first step - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Sanne Wit - WaarBenJij.nu

The first step

Door: sannedance4life

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Februari 2011 | Nederland, Hellevoetsluis

Om achtentwintig over vier, kreeg ik een telefoontje van het hoofdkantoor van dance4life Nederland, dat ik naar aanleiding van het gesprek van Vrijdag in Amsterdam ben uitgekozen om mee te mogen op projectreis met hun!
Het hele weekend ben ik ongelooflijk zenuwachtig geweest, en vandaag was het bijna niet meer te houden, maar gelukkig krijg ik dan eindelijk het telefoontje met een antwoord!
En op dat moment was het enige wat ik dacht; NEEEE!
Volgens mij was dat ook het eerste wat ik zei tegen het d4l-team.
Na heel het OT ingelicht te hebben en familie, ga ik nu beginnen aan mijn reisverslag.
Vanaf vandaag tot en met, ik denk ver, na mijn reis.

En nu, nu ga ik even verder uitrazen, en binnenkort horen jullie vast weer van me!


  • 09 Februari 2011 - 08:32

    Melody:

    en Sanne heeft het dik dik dik dik dik dik super super super super erg verdient :D Ik ga je volgen kind!

    Love you!

  • 10 Februari 2011 - 15:51

    Hedi:

    Nou meis, wij gaan je ook volgen hoor, weet je al precies wanneer je vertrekt??
    Dikke X

  • 12 Februari 2011 - 17:30

    Nikki:

    Ik ben trots op jou boefjeeee
    maak er wat van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellevoetsluis

Sanne

Samen met dance4life ga ik op projectreis naar een tot nu toe nog onbekende bestemming! In deze blog hou ik jullie allemaal op de hoogte!

Actief sinds 08 Feb. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 12643

Voorgaande reizen:

10 April 2011 - 18 April 2011

Projectreis dance4life

Landen bezocht: